W trosce o zadowolenie naszych klientów stale ulepszamy system dostosowując go do potrzeb użytkowników. Przedstawiamy efekt naszych ostatnich prac - nowe funkcje, które zostały wprowadzone w systemie w nocy z 31 października na 1 listopada 2015 r.

Lista zmian i aktualizacji w systmie wFirma.pl:

  • kadry i płace - możliwość generowania aneksów i rozwiązania umów o pracę, z zachowaniem historii zmian w umowach,

  • e-deklaracje - wysyłka bez podpisu informacji VAT-UE, VAT-UEK, VAT-27 przez osoby fizyczne,

  • mojebiuro24.pl - funkcja generowania raportów przez właściciela biura rachunkowego, dotyczących ilości pracy nad klientem,

  • kontrahenci - funkcja scalania rekordów,

  • dokumenty - podgląd dokumentów pdf, doc, docx, odt i obrazków w systemie,

  • faktury - dodatkowa kolumna z numerem powiązanego dokumentu magazynowego w zakładce Przychody,

  • faktury - dołączanie XML e-faktury w formacie EAN UCC dla faktur VAT z cenami netto w PLN, dzięki czemu będzie można je wczytywać do wielu systemów korzystających z tego formatu,

  • wydatki - możliwość importowania faktur z XML w formacie ECOD i EAN UCC,

  • kadry i płace - nowy system wydruków dla umów, rachunków i innych dokumentów pozwalający na modyfikację treści przed wydrukiem,

  • rejestr VAT sprzedaży - filtrowanie po sprzedaży krajowej,

  • ustawienia - generowanie przypomnień SMS i szablonów wiadomości.

Oprócz tego wprowadzamy szereg innych udogodnień, takich jak:

  • nowy format faktur Play i Orange,

  • możliwość logowania się przez Facebook - jeszcze szybsze logowanie do panelu

  • zmiana wyglądu strony rejestracji

  • import w formacie Bank SMART,

  • fiskalizator - obsługa wielu drukarek jednocześnie.

Poprawiona została także wydajność systemu, między innymi w module CRM. Wprowadzamy również inne, drobniejsze, ale równie ważne poprawki, wpływające pozytywnie na jego funkcjonowanie.