Informujemy, że w nocy z dnia 1 na 2 lipca 2017 roku nastąpiła aktualizacja systemu wFirma.pl. Poniżej przedstawiamy wykaz najważniejszych modyfikacji:
Deklaracje
- Informacja o aktualności deklaracji
- Moduł informacyjny podatki i ubezpieczenia - dodatkowe informacje o VAT-UE i VAT-27
Fakturowanie i Księgowość
- Opcja brak przy dacie odbioru korekty oraz możliwość potwierdzenia przyjęcia korekty przez nabywcę w późniejszym czasie
- Możliwość wyboru stawki ryczałtu dla wystawianych DW oraz naniesienie adnotacji na wydruku DW o jego rodzaju (przychód/koszt)
- Ukrycie rachunku bankowego na fakturze VAT dla rozliczonych faktur w trakcie ich wystawiania i gotówkowych
- Definiowanie języka faktur automatycznych oraz dodanie filtra “ważność”
- Wydatki - dodanie nowej kolumny: dokumenty magazynowe - rozszerzenie funkcji definiowania kolumn w tabeli
- Przychody - dodanie nowych kolumn: identyfikator i telefon kontrahenta, płatności, kwota brutto - rozszerzenie funkcji definiowania kolumn w tabeli
- Inne przychody - pobieranie daty dokumentu w oparciu o datę ustawioną w tabeli
- Ukrycie zlikwidowanego/sprzedanego środka trwałego oraz rozszerzenie filtrów tabeli
- Tryb edycji okna dla wydatków
- Rozszerzenie funkcjonalności skrótów klawiszowych
Kadry i płace
- Drukowanie kartoteki dochodowej
- Skierowanie na badania lekarskie - możliwość wydruku skierowania bezpośrednio z systemu
- Umowa zlecenie - dodanie wzoru oświadczenia o przepracowanych godzinach podczas generowania umowy
- Stan zatrudnienia - nowy widok i łatwiejsza nawigacja w umowach
- Umowa o pracę - możliwość wybrania opcji brak przy kosztach uzyskania przychodu
- Tryb pełnoekranowy listy płac i deklaracji PIT
- Szczegóły pracownika >> Wypłaty - możliwość wydruku widocznej części tabeli
- Ustawienia >> Wydruki >> Szablon nazwy rachunku do umów cywilnoprawnych - dodanie tagu nazwisko w celu łatwiejszej nawigacji w pobranych dokumentach
MojeBiuro24
- zostały dodane wszystkie funkcje wyżej wspomniane w modułach deklaracje, fakturowanie i księgowość, kadry i płace oraz dodatkowo:
- Sprawdzanie podatkowe na koncie biura
- Określanie, który opiekun księgowy ma być widoczny dla klientów
Pozostałe usprawnienia
- Definiowanie parametrów wydruku dotyczących tabeli
- Masowa modyfikacja produktów - możliwość wyboru towar/usługa
- Rozszerzenie funkcji w integracjach - webhook na dodanie kontrahenta
- Terminarz - możliwość włączenia lub wyłączenia widoczności świąt